Re: PODZIEKOWANIA pelne watpliwosci

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_bit.onet.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 00:37:53 MET DST

Taaaak... Pojawił się wyjątek na pl.rec.usnet.najlepsze...
Odpisałem, ale Czesiu stwierdził, że się musi wpierw GDZIEŚ indziej
znaleźć, dopiero może się na "jego" moderowanej grupie ukazać...

I dlatego powracam do starego już dziś tematu ;)

Mariusz Ostrowski <mariusz_at_gnom.nask.waw.pl> wrote:
> O SPISKOWEJ TEORII DZIEJÓW: Ogólnie wiadomo, że pracownicy Działu
> Technicznego NASK po prostu nie mają innych lepszych zajęć, niż:
> - powodowanie zablokowania kont użytkownikom różnych maszyn,
> których na oczy nie widzieli (userów i maszyn)
> - "podsłuchiwanie" czyichś rozmów na irc'u
> - wywolywanie burzy w okolicy anten satelitarnych
> Ktoś może coś jeszcze dorzucić do tej listy ?

JA! :-)

Powszechnie wiadomo, że cały ruch z sieci akademickiej na "świat"
idzie w pewnym miejscu jednym kablem. Kabel ten leży na stole operatora
dyżurującego NASK. Podstawowym obowiązkiem każdej osoby dyżurującej
jest ugniatanie tego kabla swoim palcem, coby za dużo pakietów na świat
nie wypuścić i tym samym do ruiny tegoż NASKu niedopuścić (wiadomo -
wstrętni Szwedzi za każdy bajt skrupulatnie NASKowi liczą.....)

Jednak czasami tego kabla ugniatać nie mogą, następuje to:
  1. przy zmianach dyżurującego
  2. w trakcie posiłków (ugniatanie straaasznie męczące jest...)
  3. gdy za potrzebą muszą odwiedzić takie małe pomieszczenie...
  4. w trakcie rozmów z szefostwem (wstać trzeba... ;)

I wtedy ewidentnie widać jak pakiety szybciej na świat wychodzą...

Więc jeśli chcesz, by Twój FTP szybciej się skończył, lub żeby panienki
na WWW szybciej "dolatywały" - to życz operatorom NASKu permanentnej
sraczki....

Zbigniew Zych

PS: Wiele uśmiechu i poczucia humoru dla pracowników NASKu, z którymi
miałem do czynienia, a wszelkie załatawiane z nimi sprawy załatwione szybko
i sprawnie były... A to: Mariusz, Łukasz... (inni??? sorry, zapomniałem...)
Acha! I żeby się im w końcu te odciski na palcu zagoiły... ;)

--
Optimus SA Oddział Kraków     Używam ISO-8859-2, jeśli nie wiesz co to jest
http://www.onet.pl/~zych/     obejrzyj PSO:   http://www.agh.edu.pl/ogonki/