Re: NetBook

Autor: Maciek Sniezek (dcdinter_at_it.com.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 01:37:52 MET DST

In article <4unokv$oq3_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>,
   szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol) wrote:

>Marcin po prostu wyszedł z przekonania (błędnego!), że średnio
>inteligentny użytkownik USENETu potrafi zauważyć po nagłówkach, że
>rzeczony spam rozszedł się do kilkunastu chyba grup, w większości nie
>przeznaczonych na ogłoszenia... i uznał, że nie trzeba pisać rzeczy
>tak oczywistych (nie dla wszystkich jak widać :-> ). Cóż. Internet się
>robi zjawiskiem masowym, niedługo nawet analfabeci będą z niego
>korzystać (a może nawet zdominują?) :-(

Jesli nawet wina jest oczywista, istnieje zwyczaj na swiecie, ze zanim sie
oskarzy i skarze czlowieka, trzeba powiedziec mu ZA CO. Poza tym - nie wydaje
sie Wam, ze netykieta nakazuje grzecznosci, a dopiero po kilku upomnieniach
bez odzewu podjecia ostrzejszego tonu ? I jaki cel maja takie dosc obrazliwe
postingi ? Jesli wlasnie obrazic - nie mam komentarza.

To juz moj ostatni posting w tej sprawie.

Pozdrawiam,

Maciek Sniezek - dcdinter_at_it.com.pl