Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_bit.onet.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 17:22:17 MET DST

S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> Ja wiem Jarku ze wszyscy lepiej ode mnie ktory na AOL spedzil 6 miesiecy
> wiecie co to jest i dlatego on Was tak smieszy. Tylko ze AOL to content
> provider a nie internet provider. Jest roznica? Jest jakis content
> provider jak Compuserv czy Prodigy czy MSN w Polsce?
> PS W zasadzie jak widze nikt w Polsce nie ma pojecia co to jest AOL:))
> Ale wszystkich on smieszy............

Moze obejrzyj http://www.tpnet.pl/

I czy mozesz w koncu pisac PO sigu???
Jakbym uzywal EMACS'a to by mi mogl np. wszystko po sigu wycinac cichaczem...
Czy tego ucza w AOL???

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków     Używam ISO-8859-2, jeśli nie wiesz co to jest
http://www.onet.pl/~zych/     obejrzyj PSO:   http://www.agh.edu.pl/ogonki/