Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 16:50:01 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote in article
<28227A74FE8_at_inf.wsp.krakow.pl>...
Dnia  9 Aug 96 o godz. 7:56, S.D. napisal(a):
> opozniona
> glupich
> Nie istnieje zaden. Czy to lepiej?
Doprawdy, nie istnieje zaden?
Zapraszam cie na http://www.wsp.krakow.pl/providers/providers.html.
Poczytaj
a potem pisz na temat providerow w Polsce.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl
Ja wiem Jarku ze wszyscy lepiej ode mnie ktory na AOL spedzil 6 miesiecy
wiecie co to jest i dlatego on Was tak smieszy. Tylko ze AOL to content
provider a nie internet provider.  Jest roznica?  Jest jakis content
provider jak Compuserv czy Prodigy czy MSN w Polsce?
PS W zasadzie jak widze nikt w Polsce nie ma pojecia co to jest AOL:))
Ale wszystkich on smieszy............