Re: M$ Exchange

Autor: Aneta Baran (aneta_at_chall.ifj.edu.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 14:44:33 MET DST

Michal Dombrowski <digital_at_mat.uni.torun.pl> wrote:
: Niestety, nie wiem jak to dokladnie wyglada w innych unixach;
: o ile wiem AIX tutaj wypada raczej korzystnie. Czy ktos dziala pod
: HP-UX, IRIX, SCO? Czy tam sa jakies mile (czyli silne :) narzedzia
: dla administratorow?
Niestety. Ani IRIX, ani HP-UX nie mają porządnego narzędzia. IMHO AIX-owy
smit wypada pod tym względem najlepiej...
Jakie wyjście? Ano edytor i perl/awk/sed...

Anetek

--
 Aneta Baran, aneta_at_chall.ifj.edu.pl  |  Institute of Nuclear Physics, Krakow
 http://www.ifj.edu.pl/~aneta/        |  Kawiory 26a, +48(12) 333366 ext.33