Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 10 Aug 1996 - 18:01:16 MET DST

In article <01bb865f$425b10a0$268ae7ce_at_mycomputer.superlink.net>,
S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
><320ae992.1932371_at_news.nask.org.pl>...

>Sadzac po tempie rozwoju polskiej telekomunikacji i wstecznego rozwoju
>politycznego szybciej niz do AOL syn bedzie mial dostep do szmuglowanego z
>RFN Time'a.

??? Nie mieszkam w stolicy a z nabywaniem zachodnich gazet, nawet bardzo
fachowych, nie mam wielkiego problemu. W tym i Time'a.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
administrator of eris.phys.uni.torun.pl and pec.torun.pl domain