Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 10 Aug 1996 - 03:57:16 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote in article
<320ae992.1932371_at_news.nask.org.pl>...

> U nas tez maja. Powaznie. I niektorzy idioci tez dopuszczaja
> do nich male dzieci.
> Ja na razie nie mam dzieci. Ale jak juz bede mial, nie dopuszcze
> gowniarza do komputera przed ukonczeniem 15 roku zycia. Niech
> kopie pilke albo bawi sie lalkami - to zdrowsze. I bardziej
> rozwijajace (od dyskusji z AOL-erem chociazby :->>>  )

Sadzac po tempie rozwoju polskiej telekomunikacji i wstecznego rozwoju
politycznego szybciej niz do AOL syn bedzie mial dostep do szmuglowanego z
RFN Time'a.
U nas jest nawet taki on-line service Imagination ktory jest tylko dla
dzieci. Gry zabawy itp. Mial go Ziff Davies potem ATT a teraz........ AOL.