Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 13:19:28 MET DST

In article <01bb857c$1e776280$268ae7ce_at_mycomputer.superlink.net>,
S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> [...]
>ludzie pdopisuja AOL ze mozna tam wpuscic dzieci. Zreszta to wszytsko
>problemy USA gdzie sa tysiace providerow i wielki wybor. W kontekscie
>Polski to nie jest takie smieszne, macie o wiele gorzej niz uzytkownicy AOL
>i jeszce placicie za tajemnicze impulsy co kilka minut.
>( W USA ludzie maja komputery w domach i dopuszczaja do nich juz 5letnie
>dzieci, powaznie)
>Ludzie smiejecie sie z czegos o czym nie macie pojecia i czego na oczy nie
>widzieliscie.
>PS A glupich uzytkownikow nie brakuje nigdzie.

No nie wiem, ja takim kont nie zakladam. Najpierw robie szkolenie. A z ta
cenzura to ja BYLBYM w stanie zrozumiec gdyby oni wiedzieli co robia. Do
historii inetu weszla sprawa wprowadzenia content-based cenzury na AOL, w
liscie zakazanych slow bylo 'breast'. I im automatycznie skasowalo grupe o
raku piersi. Co bardzo duzo mowi o fachowosci administratorow.
A swoja droga nie rozumiem dlaczego pan Duchnowski tak upracie broni aola.
Placa mu za to czy co ? Zgoda, jest to provider. Wisi mi to i powiewa. Niech
sobie bedzie.
Jadowia mnie tego typu glosy jak powyszy, albo takie: (cytat tlumaczony z
postingu ktory moge wygrzebac jakby ktos chcial): cytat z postingu AOLera
odpowiadajacego kogos kto flamowal AOL: dlaczego tak zle sie odnosisz do
AOL, przeciez wszyscy powinni byc wdzieczni AOL za to ze stworzyl ten caly
internet.

A co do sytuacji, z mojego prywatnego punktu widzenia mam lepiej niz aolerzy
bom sam sobie sterem, zaglem okretem i rootem.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code