Re: Spada udzial M$, rosnie udzial Apple i OS/2

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 12:41:31 MET DST

Bohdan Horst wrote:

> widać, że w tym zestawieniu M$ zajmuje zdecydowanie 1 miejsce
> ale widać też, że wcale się nie sprawdza teza, ze Apple i OS stoją na
> straconej pozycji - maja tendencję zwyżkową, a tymczasem M$ ma tendencje
> spadkową (udział procentowy).

Prognozy przewidują, że sprzedaż W95 raczej rosnąć nie będzie, natomiast
raczej Windows NT 4.0 Workstation będzie systemem docelowym i w
przyszłym roku będzie się bardzo dobrze sprzedawać. Z tego, że W95 to
shit, to nawet MS sobie zdaje sprawę - jest to forma przejściowa.
Nie wiem czy dane, które cytujesz zawierają oprogramowanie spiracone -
tutaj sytacja na korzyść MS jest jeszcze większa!

--
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/