Re: M$ Exchange

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 09 Aug 1996 - 11:25:26 MET DST

Artur Czechowski (arturcz_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
: > czy korzystasz z klawiatury z ukladem maszynistki czy tzw.
: > 'programisty'? jesli 'programisty', jesli uwazasz, ze sprzedawanie w PL
: A co - postawisz mi za plecami kogos, kto bedzie pilnowal jakie klawisze
: naciskam ?
: A to, ze Ty i jeszcze pare innych osob serwuje swoje serwisy w cp1250 uznaje
: za lekcewazenie mnie i innych, ktorzy _NIE MAJA_ mozliwosci czytania stron
: serwowanych w cp1250. Coby nie powiedziec uzytkownicy Windows'95 _MAJA_
: taka mozliwosc.

Nie przesadzaj - nie potraficie przekodowac cp1250, bo Wam sie nie chce :-).
Ilez to w koncu roboty, pozmieniac pod unix'ami font, czy przerobic program
dekodujacy.

Rownie dobrze moge uznac za lekcewazenie fakt, ze 10% uzytkownikow z~a~da od
90% przystosowania sie do nich... :-)

Jarek.