Re: M$ wymysla rewelacje (bylo: M$ Exchange)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 07 Aug 1996 - 18:28:13 MET DST

Dnia 6 Aug 96 o godz. 0:50, Dariusz Margas napisal(a):

> Uzywam linuxa (winda doprowadzala mnie do szalu..). Poczte czytam
> programem pine.
>
> Poczta dociera do mnie przez FTN (siec fido), UUCP (z Inetu oraz z
> adresami host!user), [E]SMTP. Wszystko to sie wzajemnie do siebie
> bramkuje.. I co?
>
> Chyba jasne, ze skadkolwiek i czymkolwiek ta poczta przyjdzie, to ja
> __zawsze__ czytam ja programem pine. Zrodlo pozostaje dla mnie jedynie
> widoczne w adresie nadawcy
>
> Gdyby przychodzila poczta z MSN lub NetWare, to pewnie tez bym ja czytal
> pine...

> [...]

Cos mi sie skojarzylo. W ostatnim Psikurierze jest krotka notatka, ze M$
opracowal nowy rewelacyjny system plikow o nazwie Common Internet File System
(CIFS), znacznie lepszy od systemu opartego na FAT-cie, ktory w
przeciwienstwie do FTP (sic!) umozliwia korzystanie z plikow
na innych komputerach w ten sam sposob, jakby byly na lokalnej maszynie. I
jeszcze pare zdan w tym stylu, przedstawiajacych ten system jako rewelacje.
Pod koniec notatki dowiadujemy sie, ze caly ten CIFS to po prostu... lekko
zmodyfikowana wersja SMB.
No comments...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa