Re: Fragment o wojnie Ms IE <-> Netscape Navigator

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 15:36:01 MET DST

Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl) wrote:
: A kiedy będzie wersja IE na AIX 4.1? Bo jak na razie, to Netscape
: ciągle jest tylko na AIX 3.2, więc może M$ mi udostępni swoją
: przeglądarkę? Wtedy bym się na pewno przestawił, bo nie miałbym
: większego wyboru :-)

A, widzisz - bledna decyzja w przeszlosci i klopot. Czemus sobie
kupowal jakiego AIX, a nie NT Alpha Server ? :-)

Jarek.

: A tak poważnie - właśnie sobie myślę, gdyby tak Netscape się dogadał
: z M$ i zrobili razem jedną, porządną przeglądarkę, może skończyłyby
: się problemy ze stronami w wersji dla IE i dla NS... Ech, marzenia...

Chyba nie. Gdyby NS sie dogadalo z MS, to moze chlopcom by cos skapnelo,
a moze nawet mieli by dalej prace oprocz tego. A tak, jak juz doszlo
do wojny, to MS ich wykonczy predzej czy pozniej.
Problemy znikna - standardy bedzie ustanawialo MS.

Jarek.