Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet)

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 14:56:16 MET DST

Antek Sawicki wrote:
> Myśle że Monopoli$sta powinien bardziej patrzeć nato czego chcą
> użytkownicy... - a są tacy jak np. ja któży wolą PINE... ale Bill
> zawsze przecież wie wszystko najlepiej... Bill ma najlepszy gust
> i Bill sie zna najlepiej ! - Ave Bill !
jesli uzytkownicy tak bardzo wola command line od GUI, to czemu kupuja
Windows a nie MS-DOS?
jesli tak bardzo wola VI od Worda, to czemu kupuja Worda w takich
ilosciach? masochisci?

a moze to ty jestes jednym z nielicznych, ktory woli pisac w VI zamiast
w Word (Word, WordPerfect, i cala masa innych - nie ograniczajmy sie do
samego Ms); ktory woli poslugiwac sie command line niz GUI?
a moze to kwestia przyzwyczajenia, najlepsze jest to co znamy, a to co
nie znamy jest be i nalezy to zniszczyc? obce to zle?

jesli takie dobre sa narzedzia command line, a podejscie graficzne to
ciemnota wciskana przez Microsoft, to czemu SGI, HP, Sun i inne firmy
rowniez przechodza na GUI (takze do administracji systemu)? nawiazali
tajne porozumienie z Microsoftem, ze beda wciskac ciemnote biednemu
ludowi? i tylko wy (my, cokolwiek), dzielni administratorzy, do upadlego
bedziecie korzystali z WYSE-120 (lub wczesniejszych), do czasu, kiedy to
nowo powstajace Unixy przestana po prostu supportowac tryb tekstowy?

(wiem, ze VI to edytor, zas Word to procesor tekstu, i nie bardzo mozna
je porownywac; wiec prosze z powodu tego porownania wszczynac dyskusji;
uzywam tych pojec bardziej jako symboli wlasnie edytora i procesora
tekstu niz nazw wlasnych)

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,