Re: Encyklopedia PWN

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 22:11:17 MET DST

Aleksander Waszkielewicz <waszkiel_at_saturn.kt.agh.edu.pl> wrote:
: Witajcie!

: Slyszalem, ze przed wakacjami zakonczyly sie prace nad wersja beta
: encyklopedii i slownika jezyka polskiego PWN w postaci elektronicznej
: (CD-ROM). Czy ktos mial okazje sie temu blizej przyjrzec?

Właśnie czytam artykuł o tych dwu produktach w pisemku "CD-ROM"
magazyn (6-7/96). Nie jest to niestety jeszcze rezenzja a raczej wieksza
zapowiedź, ale troche faktów jest - np. cena, ilość haseł, itp.

PS: ja tam na pewno kupię oba krążki - potrzebuję nowej encyklopedi a
    zawsze pomysł takiego wydawnictwa na papierze wydawał mi się
    nieco dziwaczny.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow