Re: NASK udusil Maloke

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 03 Aug 1996 - 07:14:01 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<4tsdt5$6o8_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> S.D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
> : Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
> : > Taak? Z przed paru lat pamietam ze najwieksza (pod wzgledem wartosci
> : > rynkowej) to bylo NTT  (Nippon Telegraph & Telephone).
> : >
> : > Jarek.
> : A tak, tylko czy to spolka akcyjna? Ja pisalem najwieksza spolka
akcyjna na
> : swiecie.
>
> A jak myslisz - jak sie okresla wartosc rynkowa?  Cena akcji*ich ilosc.
> Oczywiscie firma musi byc notowana w US.

> [...]
Mi sie wydawalo ze NTT byla panstwowa ale moge sie mylic. Co do NTT to
nazwy sa niemal identyczne po angielsku bo ATT to American Telegraph and
Telephone a NTT to samo tylko Nippon zamiast American oczywiscie. ATT
zreszta to juz nie jest
 American .... tylko po prostu AT&T. Skrocono nazwe.
Z ATT powstaly trzy firmy: ATT, Lucent Technologies i NCR (wrocili do
starej nazwy)
Kilka jak znany pewni tobie ATT Paradyne (modemy) zostalo po prostu
sprzedane