Re: NASK udusil Maloke

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 06:02:37 MET DST

--

 Wyslal Slawek.
 mailto: nyce_guy_at_irc.pl
Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<4tqn0j$5uh_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> S.D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
> Moment - ale telefon to ja juz mam. A teraz w garazu otwieram firme.
> Rozumiem - moge zglosic, ze chce wyzszy rachunek.
> Ale nie jestem glupi - nie zglaszam. Niech sami poszukaja.

jak otweirasz firme w garazu tonikt nie bedzie szukal. Jak otwierasz
prawdziwa firme to jzu tego nie zrobisz. Nazywa sie ten system subsydii
telefonow domowych Universal Service a ktos powiedzial "I have a dream.."
i bylo to marzenie o telefonach dla wszystkich. I sie udalo bo nigdzie na
swiecie nie ma tylu telefonow na glowe mieszkanca co w USA.

> Czy to na tym polega amerykanski kapitalizm? Podatki niskie, ale
> telefon dla businesman'a jest po $200, i zawiera doplate, zeby ludzie
> mieli po 10$.

Komunizm, socjalizm to ustroj panstwowy i gospodarczy. Nie ma co szafowac
takimi okresleniami na okresleni byle podatkow czy subsyddi. Zreszta w tym
roku nasz pracowity Kongres uchwalil ustawe i znow jako pierwsi mamy
zderegulowany rynke komunikacyjny. W Europie ta droga na razie idzie tylko
UK i juz maja duzo taniej od Niemcow ktorzy sie boja tego jak ognia.
A kapitalizm amerykanski? Dziekuje trzyma sie wysmienicie.
> Ameryka, najbardziej komunistyczny kraj na swiecie, ktory nie chce tego
> przyznac.
>
> Taak? Z przed paru lat pamietam ze najwieksza (pod wzgledem wartosci
> rynkowej) to bylo NTT  (Nippon Telegraph & Telephone).
>
> Jarek.
A tak, tylko czy to spolka akcyjna? Ja pisalem najwieksza spolka akcyjna na
swiecie.
Juz nie jest. I z kazdej jednej dobrej akcji zrobily sie trzy dobre
akcje.(shares)