Re: Internet Zaprasza Wszystkich Cybernautow!

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 21:50:27 MET DST

On Thu, 1 Aug 1996 19:25:45 -0400, Antek Sawicki
<tenox_at_waw.ids.edu.pl> wrote:

> ^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^ co to jest ???
>
>Widzac powyzsze stwierdzam ze moze zeczywiscie tobie sie podobac to
>pismo...
>
>Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

To jest moja wlasna strona www - istnieje bo akurat mialem chwile
wolnego czasu i nie mialem co robic. Obecnie znajduje sie tam pare
informacji o mnie oraz Galeria Startreka i Galeria Fantasy. Wszystkich
chetnych zapraszam.

P.S. Mam nadzieje, ze nie jest frajerem, ktory uwaza, ze WWW jest dla
lamerow. Jest to w tej chwili (przynajmniej dla mnie) najbardziej
wartosciowe zrodlo informacji. Ludzie, ktorzy twierdza inaczej nie
dorosli widac jeszcze do tego aby ta usluge odpowiednio wykorzystac.

Pozdrawiam i wyjezdzam na zasluzone 3 tygodniowe wakacje.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*