Re: WARTA S.A. - NIC NIE WARTA !!! [ N O W E ]

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 11:11:09 MET DST

In pl.listserv.polip Jaroslaw Strzalkowski <js_at_uci.agh.edu.pl> wrote:

: Aha, jesli ktos uwaza jednak, ze racje ma C.A.Krokos a nie ja i uwaza za
: niewlasciwe tepienie takich degeneratow, to niech napisze o tym na
: .polip (ustawiony followup) - jesli taki poglad bedzie przewazal, to
: zaakceptuje to i sie powstrzymam.

Też dostałem kupę bredni od p. Krokosa. Ale uważam, że zwalczanie go
metodami wspomnianymi przez Jarka nie przyniesie pożądanego skutku.
Jak znam ten typ ludzi (wywodzący się od pana Samuela Łaszcza, tego
co o nim Kmicic powiedział, że sobie dał płaszcz wyrokami sądowymi
podszyć), wszelkie działania przeciw nim pobudzają ich tylko do
jeszcze większego pieniactwa.

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center