Re: WARTA S.A. - NIC NIE WARTA !!! [ N O W E ]

Autor: Andrzej Resztak (resz_at_helios.man.lublin.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 12:46:49 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
:
: Aha, jesli ktos uwaza jednak, ze racje ma C.A.Krokos a nie ja i uwaza za
: niewlasciwe tepienie takich degeneratow, to niech napisze o tym na
: .polip (ustawiony followup) - jesli taki poglad bedzie przewazal, to
: zaakceptuje to i sie powstrzymam.

Nie wiem czy C.A.Krokos ma racje. W jego pierwotnym liscie chyba nie ma
nic o rodzaju choroby (czy byla rzeczywiscie nagla i nieprzewidywalna,
czy tez ktos chcial sie podleczyc przy okazji pobytu u rodziny
np. z wrzodow lub czego innego). Niezaleznie od tego czy ma racje
na pewno jego postepowanie jest niewlasciwe i uwazam, ze warto
go o tym przekonac, ale nie wiedzac jak to zrobic skutecznie nawet
nie probowalem. Twoje zdenerwowanie jednak w pelni rozumiem.

Pozdrawiam,
Andrzej Resztak