Re: internet- placic?

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 15:08:51 MET DST

Dnia 31 Jul 96 o godz. 9:24, Anna Szyczewska napisal(a):

> : uzytkownikow. Kazdy placi 30zl miesiecznie - i na 256kb/s w swiat
> I nikt do tej pory nie wyczul takiego interesu? A moze juz gdzies cos takiego
> dziala (w Polsce) ? Z tego co mi sie oblilo o uszy to bylo takie pomysly
> ale nie slyszalem o zadnej realizacji.
Koncesje, kochanienki, koncesje...
A poza tym wiekszosc sieci kablowki byla kladziona przez firmy ktore robily
to byle jak, aby jak najnizszym kosztem. I "repeatery" w tych sieciach sa
tylko jednokierunkowe. Wiec nie ma co myslec o dostepie do Internetu przez
to. Trzeba by caly osprzet powymieniac, a i kable staranniej polozyc tez by
sie przydalo... Nie oplaca sie, bo klienci takiej firmy w wiekszosci sa
jednak, taka jest niestety prawda, zainteresowani wylacznie gapieniem sie w
gadajacy po zagranicznemu telewizor, a nie jakims tam Internetem.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl