internet- placic?

Autor: Anna Szyczewska (szyszka_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 09:00:19 MET DST

: uzytkownikow. Kazdy placi 30zl miesiecznie - i na 256kb/s w swiat
I nikt do tej pory nie wyczul takiego interesu? A moze juz gdzies cos takiego
dziala (w Polsce) ? Z tego co mi sie oblilo o uszy to bylo takie pomysly
ale nie slyszalem o zadnej realizacji.
: Hm, w US jakos sie oplaca. Ale tam wszystko tansze...
Tansze bo tam sa nizsze podatki i wieksza wolnosc gospodarcza.
Zrozumcie ze jak roznej masci ( i ideologii ) "dobroczyncy" beda WAM zabierac
70 % dochodu (w formie roznych oplat,cel,koncesji,VAT-ow,podatkow) na
"darmowa" sluzbe zdrowia, INternet dla szkol, "bezplatna" nauke itp.
to zawsze bedziemy zarabiac 10 razy mniej!!!
W USA jakos nie ma "darmowych" wyzszych uczelni a liczba studiujacych
jest duzo wieksza niz w POlsce ( w procentach).
:

: P.S. sam sie dziwie, jak im sie oplaca podlaczyc telefon do domu,
: za ~10$ miesiecznie, w sytuacji jak uzytkownik zajmuje
: linie przez pare godzin dziennie.
Drut to zawsze drut i czy ktos przez niego gada czy nie to i tak kosztuje
prawie tyle samo.
A jak sie pobiera tylko abonament to spadaja koszty zwiazane z obsluga
abonentow (patrz uwagi p.Plicha n/t Internetu w TP s.a.).
Nie wiem jakie jest obciazenie sieci w TP S.a. (telefonicznej sieci) ale
nie wydaje sie duze (moze ktos ma dokladne dane?)
I na koniec ostatnia uwaga.
Wiadomo jak sie u nas uzywa automatow telefonicznych:
(demolowanie, oszukane karty, zetony na sznurku, zapalniczki piezoelektryczne,
itd, ze nie wspomne o wpinaniu sie w linie sasiada).
I potem sie dziwicie ze tyle kosztuja rozmowy w TP S.A..
Uswiadom sobie szanowny abonencie ze za wszystkie te kanciarstwa placisz
WLASNIE TY !!!!
TP S.A. to nie jest instytucja charytatywna i do interesu nie doplaca.
(Brak firmy konkurencyjnej to inna bajka wiec pominmy ja)

pozdrawiam

z.k.

e-mail: s131231_at_ia.pw.edu.pl