Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet)

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 12:44:41 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski wrote:
> Stosując porównanie do Help'a opisałeś _jedynie_ pojecie hypertekstu.
> W tym miejscu wszystko jeszcze jest w porzadku - do jakiś pojęć i
> doświadczeń trzeba się odwoływać. Ale mówienie że to jest WWW, jest
> rażącym błądem - WWW to hypertekst, ale w sieci, co czyni z tej usługi
o sieciowosci w mojej definicji bylo.
w koncu naprawde WWW to hipertext usieciowiony i nic wiecej.
animacje, dzwieki - to wszystko w standardowym hiperteksie istnieje.
tyle, ze powiedziec, ze WWW to 'usieciowiony hipertext' nic nie mowi
laikowi, bo ten nie wie, co to jest hipertext (nawet, jesli korzysta z
niego na codzien).

> zupełnie nową jakość. A stwierdzenie że cały Internet to tylko hypertekst,
> to juz zupełne waryjactwo.
dla ciebie, dla mnie, dla wszystkich polipowcow; ludzi zajmujacych sie
administracja Internetu to znacznie wiecej.
dla pewnie >90% ludzi korzystajacych z Internetu Internet to WWW.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,