Re: Kto slyszal o bialostockim Reksiu?!

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 15 Jul 1996 - 18:14:36 MET DST

Andrzej Gorbiel <Andrzej.Gorbiel_at_kato.gazeta.pl> wrote:

>Ja juz tez, ale potem ludzie maja pretensje, ze ich sie wywala, a to
>tylko siec sobie "chwilowo" nie chodzila... Z drugiej strony coraz
>czesciej na roznych internetowych kursach, wykladowcy kaza wpisywac
>sie na listy w ramach cwiczen, a po tygodniu konto jest kasowane,
>bo przychodzi kolejny kurs...
>
>a.

Zwykle czekam 2/3 dni. jak sytuacja nie ulega poprawie, to z reguly
poprawie nie ulegnie.

druga sprawa, jak kogos skasuja to sie pojawia problem ze skrzynka
pocztowa, a dokladnie ze takowej nie ma albo nie ma uzytkownika. kasuje
bez zastanowienia.

trzecia sprawa. czesto sie pojawia "quota costam costam". jesli widze
ze gosc jest aktywny na liscie, zostawiam. ale jesli nic nie pisze,
to kasuje. widocznie nie korzysta ze skrzynki.

czwarta sprawa. juz kilka razy zwracalo mi listy o tresci "Disc full !!!".
takich subskrybentow kasuje bez zastanownienia :))) dlaczego ?
bo czesto na jakas poczytna liste zapisuje sie ze tak powiem cale stado.
wystarczy nocka zeby zapchac dysk i wylozyc serwer. to bez sensu, dlatego
wypisuje. dostaja poczte zwrotna ze lista jest tez na newsach, niektorzy
sie przestawiaja.