Re: Kto slyszal o bialostockim Reksiu?!

Autor: Andrzej Gorbiel (Andrzej.Gorbiel_at_kato.gazeta.pl)
Data: Fri 12 Jul 1996 - 19:16:50 MET DST

Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>wlasnie kilka tygodni temu wypisalem z listy ktora sie opiekuje wszystkich
>subskrybentow z reksia.

Ja juz tez, ale potem ludzie maja pretensje, ze ich sie wywala, a to
tylko siec sobie "chwilowo" nie chodzila... Z drugiej strony coraz
czesciej na roznych internetowych kursach, wykladowcy kaza wpisywac
sie na listy w ramach cwiczen, a po tygodniu konto jest kasowane,
bo przychodzi kolejny kurs...

a.