Re: Uruchamianie aplikacji z poziomu pliku html.

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_connie.ots.utexas.edu)
Data: Sat 13 Jul 1996 - 05:21:04 MET DST

Zbig Pieciul <zpieciul_at_zeta-media.com> wrote:
> Microsoft sprzedaje komplet swoich popularnych programow (Word,
> Excel, PowerPoint) dla uzytkownikow Apple Macintosh. Wiec --nie
> tylko Windows. Inna sprawa, ze to sa strasznie slamazarne kobyly.

I niech je szlag trafi z cala reszta Malomiekkiego. Probowalem ja
zalozyc Worda na Mac 7100/80, i tak sie wywalilo ze Mac sie bootowac
nie chcial. Gdyby nie to ze wczoraj dostalem od Apple CD (zloty ;) z
MkLinux to bym sie wkurzyl, a tak to easy come, easy go..

Ale znow sie do malomiekkiego sparzylem... powineinembyl wiedziec.

_tmo
ps. ktos sie pytal o Linux na PowerPC - emailowac mnie od poniedzialku