Re: NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 12 Jul 1996 - 18:22:52 MET DST

Jacek_at_optocomp.waw.pl (Jacek Blaschke) wrote:

>Ze skladakami moga byc oczywiste problemy (podobne jakie ma np SCO czy
>Linux).

tyle ze NT zapychalo mi sie z byle powodu, a linux jakos chodzi. jak chcesz
to uznaj moja opinie za stronnicza, ale to co dobrego znalazlem w NT to bylo
jetynie to, ze jak sie aplikacja wywalila to sam system mial duze szanse na
przetrwanie, niestety nie zawsze. w linux nie mam takich problemow.

>4. Opisany problem z portami nalezy wyeliminowac przed instalacja
>sprawdzajac ustawienia w BIOS'ie czy ustawienia kart I/O. Stosunkowo
>wiarygodnym narzedziem (ale nie 100%) jest msd (MS DOS 6.x), lepszym CheckIt
>lub narzedzia z NU.

a to fakt. zaden soft nie ma prawa dobrze chodzic na rozkonfigurowanym
sprzecie.

>Dopiero nietypowo adresowane porty szeregowe wymagaja interwencji w Control
>Panel lub glebiej. Reinstalacja prawidlowo zbudowanego systemu po
>wyeliminowaniu problemu jest zbedna. Support dla PPP czy SLIP jest
>fragmentem systemu.

ale mozlisowci rekonfiguracji IP w NieTe sa tak skromne, ze mi uszy zwiedly.
czy NT ma wreszcie RIP, czy RIP jest mam nadzieje niedaleka przyszloscia dla
NT ?