Re: Ph server (qi)

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 15:41:11 MET DST

On Thu, 11 Jul 1996, Grzegorz Mucha wrote:

> oczywiscie - tyle ze na jednej maszynie, chyba ze bedziesz kazdemu
> uzytkownikowi z kazdego komputera wpisywac u siebie alias.
> a jak chcesz to zrobic na poziomie uczelni, to wtedy sie zaczyna
> problem.
> a tak (jak mam ph), to baza jest na jednym komputerze, na ktorym
> wcale nie trzeba miec konta, a poczta przychodzace na adres
> imie.nazwisko_at_pk.edu.pl dochodzi na dowolny komputer - i to nie

To akurat z sendmailem bedzie tak samo dzialalo...

> administrator
> musi wpisywac wlasciwe adresy czy uaktualniac zmienione, tylko
> kazdy uzytkownik sobie - bo kazdy ma prawo do zmiany swoich
> danych.

A to juz nie - fakt administrator musi dopisywac...

> poza tym jak wyslesz maila na adres nazwisko_at_pk.edu.pl, to jezeli bedzie
> tylko jeden czlowiek o takim nazwisku, to dojdzie, a jak bedzie wiecej,
> to dostaniesz poczte zwrotna z lista tych ludzi, zebys mogl sobie
> wybrac.

A z sedmailem dostana ci, ktorych imie.nazwisko pasuje dokladnie....

> interface www tez jest - zobaczcie:

Do sendmaila trzeba dorabiac....

W sumie sendmail gorszy, ale zwykle po prostu juz jest...

   - Bye! -

== darecki_at_beauty.ternet.pl == fido 2:480/86.3 ==