Re: Ph server (qi)

Autor: Grzegorz Mucha (grzes_at_twins.pk.edu.pl)
Data: Thu 11 Jul 1996 - 15:08:10 MET DST

> Yasne ;-)
> Wlasnie.... sendmailem =)

oczywiscie - tyle ze na jednej maszynie, chyba ze bedziesz kazdemu
uzytkownikowi z kazdego komputera wpisywac u siebie alias.
a jak chcesz to zrobic na poziomie uczelni, to wtedy sie zaczyna
problem.
a tak (jak mam ph), to baza jest na jednym komputerze, na ktorym
wcale nie trzeba miec konta, a poczta przychodzace na adres
imie.nazwisko_at_pk.edu.pl dochodzi na dowolny komputer - i to nie
administrator
musi wpisywac wlasciwe adresy czy uaktualniac zmienione, tylko
kazdy uzytkownik sobie - bo kazdy ma prawo do zmiany swoich
danych.
poza tym jak wyslesz maila na adres nazwisko_at_pk.edu.pl, to jezeli bedzie
tylko jeden czlowiek o takim nazwisku, to dojdzie, a jak bedzie wiecej,
to dostaniesz poczte zwrotna z lista tych ludzi, zebys mogl sobie
wybrac.
interface www tez jest - zobaczcie:

        http://www.pk.edu.pl/cgi-bin/ph

jak dobrze pamietam, i poszukajcie np. mnie.

                                Grzes, rowniez <grzegorz.mucha_at_pk.edu.pl>

--
   _/_/_/      _/   _/          _/_/_/     Grzegorz Mucha - System Adm.
 _/           _/   _/            _/        University Computer Center