Re: Jaki warszawski dostawca internetu ma szybkie wyjscie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 15:55:58 MET DST

Dnia 8 Jul 96 o godz. 11:24, Andrzej Resztak napisal(a):

> Stare dane, czy nieprecyzyjne? Monopolista na lacza miedzynarodowe
> jest wlasnie TPSA. Czy ktos ma lacze miedzynarodowe uzywane
> do swiadczenia uslug operatorskich nie od TPSA?

Zaraz, zaraz! Czy to najnowsze lacze satelitarne NASKu do USA to nie jest
przypadkiem wykupione od firmy Telekomunikacja Satelitarna SA? (to nie jest to
samo co TPSA, ani nawet nie ma z nia jakichs blizszych zwiazkow) Wiem, ze ta
firma *ma* koncesje na satelitarne lacza miedzynarodowe.
Poza tym SatNet i PerytNet to tez maja chyba lacza nie od TPSA... Ta pierwsza
bodajze od Sprintu, a druga od IBM Global Network.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl