Re: local.pl (bylo: Cwany odsylacz do ftp)

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 15:44:04 MET DST

Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl) wrote:
: >>>>> "Jarek" == Jaroslaw Strzalkowski <js_at_uci.agh.edu.pl>:
: Jarek> Zamiast tego na kazdym DNS'ie tworzy sie domene local (albo
: Jarek> local.pl - niewazne), ktora ma sie _nie_propagowac_ (to
: Jarek> chyba da sie zrobic?) a w niej wpisuje sie takie nazwy jak
: Jarek> irc, w3cache, news, itp.
: Jarku, wyglada mi na to ze probujecie wywazac otwarte drzwi. W koncu
: (jak juz pisal Zyzio), jezeli wpiszesz wszedzie po prostu w3cache,
: irc, news (bez nazwy domeny), to komputer sam doklei nazwe Twojej domeny.
: Wystarczy zeby kazdy wpisywal sobie odpowiednie CNAME na takie serwisy.
: Po co komplikowac ?

W mojej domenie moze nie byc w3cache (ok - root powinien dopisac w niej
alias na najblizsza), domena jest stala - a providerow moge
zmieniac.

Jarek.