Re: wspoluzytkowanie PC obslugujacego mail na bazie POP-a

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 09 Jul 1996 - 15:32:24 MET DST

Dnia 4 Jul 96 o godz. 14:23, Anna Szyczewska napisal(a):

> Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:
> : Ja uzywam Eudory Light, przez zapisanie jako osobnych ikon (w Win3.11)
> : linii startu tego programu ze specyfikacja katalogow roboczych
> : uzyskuje sie rozdzielenie kilku uzytkownikow.
> : Oczywiscie musza miec oni osobne konta na jakims serwerze pocztowym
> : obslugujacym POP3.
> :
> : Sprawa jest dosc przejrzyscie opisana w pliku readme.txt (bodajze)
> :
> Czy to dziala przez modem ? jesli tak to czy potrzebny jest slip albo ppp ?
Dziala przez modem. Potrzebny jest slip albo ppp.
> A moze ktos zna jakis pakiet do sciagania poczty (pod DOS lub win 3) na swoj
> komputer i czytania off-line. Gdyby mozna bylo jeszcze wysylac przygotowana
> wczesniej poczte to byloby swietnie.
No toz wlasnie wspomniane programy (Eudora, Pegasus Mail, modul Netscape Mail
w Netscape 3.0, itd. itp. wszystko co bazuje na protokole POP) dokladnie tak
dzialaja!
> A juz szczytem marzen zeby to chodzilo
> w przypadku gdy ma sie tylko terminalowy dostep do komputera przez modem.
A na dostepie terminalowym to chyba umie to robic NuPop. Ktos tu kiedys cos o
tym pisal, zdaje mi sie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl