Re: I co z tym przekodowywaniem w Netszkapie?

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 05 Jul 1996 - 14:58:37 MET DST

Jaroslaw Strzalkowski wrote:
> Rozumiem gdy komus nie wystarcza metainfo (w netscape: View->Document Info)
> i recznie wpisze kiedy napisal dany tekst - bo chce zeby nie brac pod uwage
> ewentualnych pozniejszych poprawek kosmetycznych. Ale dublowanie tego na
> zywca? Po cholere?
ustawia sie, ze dla dokumentow z np. /html-doc/tutaj/ ma server dokleic
tekst:
"<HR>
 Ta strone opracowal zespol ...bla bla bla...,<BR>
 ostatnia modyfikacja: :LASTMOD:"

fakt, moglo zajsc nieporozumienie: Last-Mod jako zwracane w header i
Last-Mod jako tekst w pliku. mi chodzilo o ten drugi typ; ten pierwszy
takze zalezy od servera, moze to byc tag, a moze byc cos zwracane przez
server i brane bezposrednio z filedate.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,