Re: wspoluzytkowanie PC obslugujacego mail na bazie POP-a

Autor: Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 17:04:49 MET DST

Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl) wrote:
: On Thu, 4 Jul 1996, Andrzej Kasperowicz wrote:

: > Widzialem kiedys program pocztowy pod windows (nie wiem niestety czy to byla
: > jakas siec nowelowska czy cos innego) ECS, do ktorego aby wejsc i odczytac
: > poczte trzeba bylo podac login i haslo. Czy ktos cos wie na ten temat - jak to
: > dzialalo?

: A ja widzialem program do szyfrowania dysku, wiec jesli ilosc userow =
: ilosc dyskow....

: Eee...
: Nie lepiej uzyc unixa? Chyba bedzie prosciej i pewniej - windos nie jest
: do tego :(

Jasne tam jest cos takiego jak cfs (crypted fs) co umozliwia szyfrowanie
plikow na poziomie uzytkownika (jakby ktos nie ufal innym, adminowi).
Pod Linux-em tez to jest :).

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl