Re: wspoluzytkowanie PC obslugujacego mail na bazie POP-a

Autor: Andrzej Kasperowicz (A.Kasperowicz_at_plymouth.ac.uk)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 15:01:10 MET DST

Zwracam uwage, ze autorowi tego listu chodzilo przede wszystkim o problem
bezpieczenstwa - mnie rowniez to interesuje - czy jest mozliwe pod windowsami
zabezpieczenie poczty w taki sposob, zeby kilka osob moglo korzystac z tego
samego komputera, bez potrzeby kasowania tego co otrzymaly (badz wyslaly z
zachowaniem kopii).
Widzialem kiedys program pocztowy pod windows (nie wiem niestety czy to byla
jakas siec nowelowska czy cos innego) ECS, do ktorego aby wejsc i odczytac
poczte trzeba bylo podac login i haslo. Czy ktos cos wie na ten temat - jak to
dzialalo?

Pozdrawiam

Andrzej Kasperowicz