Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet)

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 14:57:23 MET DST

On Thu, 4 Jul 1996, Tomasz Kloczko wrote:

> Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl) wrote:
> : On 4 Jul 1996, Operator wrote:
>
> : > Czesc
> : > Czy ktos moze mi powiedziec dokladnie na czym polega INTRANET
> : > i czym sie rozni od INTERNETU ?
> : ---
> : Na pierwszy rzut oka intranet to "wewnetrzny" internet firmy. To znaczy
>
> (Bedzie dlugo).

A z mojej strony bedzie krotko i tym razem na temat. Tylko URL i komentarz.

Komentarz:
Intranet to nie tylko siec za firewallem. To przede wszystkim
zintegrowany system informatyczny (informacyjny?) oparty o technologie
Internetu, w tym WWW. Chodzi glownie o przegladarki WWW jako klientow
serwerow HTTP pracujacych m.in. jako klienci serwerow (SQL) informacji
przechowywanych w bazach danych. A serwery mail, news i proxy tylko
dopelniaja obraz.

Czyli nie to, co bylo, ale to, co bedzie.

A o szczegolach sobie poczytajcie.

Pozdrowienia,

Maciek