Re: wspoluzytkowanie PC obslugujacego mail na bazie POP-a

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 14:35:32 MET DST

On 4 Jul 1996, Anna Szyczewska wrote:

> Czy to dziala przez modem ? jesli tak to czy potrzebny jest slip albo ppp ?
> A moze ktos zna jakis pakiet do sciagania poczty (pod DOS lub win 3) na swoj
> komputer i czytania off-line. Gdyby mozna bylo jeszcze wysylac przygotowana
> wczesniej poczte to byloby swietnie. A juz szczytem marzen zeby to chodzilo
> w przypadku gdy ma sie tylko terminalowy dostep do komputera przez modem.
  ---
  Hmmm... Sprawa byla juz kilkakrotnie dyskutowana.
  W srodowisku DOS, moge polecic pmaila. Pozwala na wspolprace z
  protokolem pop, pozwala na przygotowywanie i czytanie poczty off-line.
  Poczytac o tym mozna:
         http://www.immt.pwr.wroc.pl/export_hp/tool/node74.html

  Jest tez nupop (rowniez obsluguje pop) pozwala takze na zwykle
  polaczenie "terminalowe". Rowniez odsylam do lektury:
         http://www.immt.pwr.wroc.pl/export_hp/tool/node80.html

  Jezeli zas chodzi o Win95 (to jakos tak jest, ze gdy chodzi o
  wychwalanie tego produktu - zwolennicy sa i dyskusja kwitnie).

  Wydaje mi sie, ze ktos (Jarek Lis??) pisal, ze MS Exchange korzysta z
  POP i szyfruje poczte. Nie mam czasu szukac na dysku gdzie sa te
  mailboxy zeby to sprawdzic.

  Pozdrowienia
  Wojtek