Re: Nie-satelitarne lacze do swiata?

Autor: Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 14:23:08 MET DST

mpokul (mpokul_at_sejm.gov.pl) wrote:

: On Wed, 3 Jul 1996, Wladyslaw Majewski wrote:
[....]
: Czyli uwagi godne lepszej sprawy.... W prozni - chlopie - to znaczy na
: pewno nie na drodze do satelity i na powrot. Czyli nieco wolniej niz swiatlo.
: Tym niemniej dzieki za uwagi.

Jeszcze jedno. Apropo nazewnictwa. Mowiac predkosc swiatla trzeba dodac w
jakim osrodku (w prozni, w powietrzu, w szkle itp.).

Czyli takie samoistne fragmenty jak "nieco wolniej jak swiatlo", badz samo
"przedkosc swiatla", "przedej niz swiatlo" sa nie poprwane z powodow
jezykowych i czysto fizycznych :).

Pozdrawiam

kloczek

PS. Prosze sie nie gniewac za wytkniecie bledow. Ja robie najczesciej
ortografy i inne pokrewne bledy. Az mnie dziwi, ze nik mi ich nie wytyka :)

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl