Re: wspoluzytkowanie PC obslugujacego mail na bazie POP-a

Autor: Maciej Lopacinski (MLOPACI_at_gazeta.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 14:31:11 MET DST

> Date sent: Thu, 4 Jul 1996 14:23:37 +0200
> Send reply to: polip_at_man.lodz.pl
> From: szyszka_at_mat.uni.torun.pl (Anna Szyczewska)
> To: Multiple recipients of list <polip_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: wspoluzytkowanie PC obslugujacego mail na bazie POP-a

> Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:
> : Ja uzywam Eudory Light, przez zapisanie jako osobnych ikon (w Win3.11)
> : linii startu tego programu ze specyfikacja katalogow roboczych
> : uzyskuje sie rozdzielenie kilku uzytkownikow.
> : Oczywiscie musza miec oni osobne konta na jakims serwerze pocztowym
> [...]
Na komputerze z dostepem terminalowym uruchamiasz program slirp,
u siebie trumpneta i juz masz ppp lub slipa. A potem winpmail i
mozesz sciagac poczte POPem i czytac ja off-line.

|                                      |         Maciej Lopacinski |
|                                      |     Dzial Telekomunikacji |
|                                      |          Gazety Wyborczej |
|                                      |       tel. (+4822) 401481 |
|                                      |    M.Lopacinski_at_gazeta.pl |