Re: W ogole o koszmarnych polskich literach - prawie manifest

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 09:39:15 MET DST

Jarek Lis wrote:
> Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
> : Widac po Westminister Banku. Kupil siec NT, wyrzucil mainframe.
> : i co? te pozal sie panie Boze NT, co to sie bez przerwy sypia, i do
> : niczego sie nie nadaja, doprowadzily go do bankructwa?
> : widziales choc jedna siec oparta na NT (i tylko na nim, bez zadnych
> : Novellow)? czy tylko ze slyszenia powtarzasz, ze NT jest do niczego?
>
> Wlasnie sie mecze z taka siecia.. No moze nie czyste NT, i troche
> rozbudowana reszta. Wszystko nowe, wiec mozna zrzucic troche na karb
> niedoswiadczenia.
nie twierdze, ze z NT nie moze byc klopotow, uwazam jednak, ze to raczej
z braku doswiadczenia. bo naprade nie uwierze, ze w tymze Banku maja
takowe problemy. jakby mieli, toby wyrzucili NT, a nie chwalili sie po
pol roku (czy jakos tak) pracy, ze im latwiej, prosciej i przyjemniej.

> 4. Stabilnosc - hm, jak na razie to udalo mi sie zawiesic dwa razy,
> metoda ta sama - kilka telnetow. Chodzilo, chodzilo i zwislo.
> A na stacjach nie ma jeszcze grama innego programu poza golym NT.
> Komputery moga byc lewe, to 'firmowe' ADAX'y (choc plyty glowne
> ASUS, a na karcie video tez 'ASUS').
mi tez sie udalo zawiesic, na HP NetServer LS.
a potem przeczytalem w Knowledge base, ze jak jest szyna EISA, to karta
Etherlink ISA nie bedzie dzialac. wlasciwie nawet slusznie, czemu
obnizac performance jedna glupia karta...
a z Adaxow to pewna firma handlujaca PC sie wycofala po dwu miesiacach z
powodu ilosci zwrotow (np. czeste bylo blokowanie sie klawiatury po
dwu/trzech dniach pracy nonstop).

> 5. kilka NT WS na jednym kablu, W95 i 3.11 na drugim, NT AS pomiedzy nimi,
> i sporo innych komputerow do okola. Ciekawostka - kazdy widzi inne
> 'otoczenie sieciowe'.... I nie widac powodu dla ktorego kazdy ma
> co innego.
kazdy 'wstajacy' rozglasza sie, ze jest. reszta szuka, ale nie do konca
(timeouty). a wiec ten, ktory pracuje nonstop, powinien miec pelna liste
komputerow ,inne - mniej wiecej kompletna.
jesli widza sie przez router, to znajdz gdzies w dokum. co w Registry
opisuje timeouty i zwieksz je (sa defaultowo bardzo male).
ew. NT TCP/IP faq (z news.answers)

> P.S. Znany kwiatek:
> okapi{lis}53: ftp emu
> Connected to emu.
> 220 emu Windows NT FTP Server (Version 3.51).
> Name (emu:lis): anonymous
> 331 Anonymous access allowed, send identity (e-mail name) as password.
> Password:
> 530 User anonymous cannot log in.
> Login failed.
> ftp>
to juz bylo, chyba nawet na polipie - brak home directory czy tp.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,