Re: Swieta wojna

Autor: chmurka (marzena_at_loff.marmic.com.pl)
Data: Wed 03 Jul 1996 - 02:21:13 MET DST

Wladyslaw Majewski (majewski_at_chop.swmed.edu) wrote:

: Na marginesie tej dyskusji o wyzszosci nad nizszoscia kilka
: obserwacji z USA:

: 1. uczelnie
: (na podstawie moich obserwacji z mojego Southwestern Medical Center,
[...]
: Stanowiska do pracy to najczesciej maki, pojedyncze win-pecety
: wykorzystywane sa jako maszyny do pisania (Word + Excel) lub - ku moje
: najwiekszemu zdumieniu - jako sterowniki systemow laboratoryjnych,

University of Michigan, Ann Arbor. Trzy potezne laby dostepne dla
studentow, najwiekszy: ponad 300 putrow w tym 4 (slownie cztery) PC z
windowsem ladujacym sie przy starcie... reszta - Maki. O Linuxie
"administratorzy" nie slyszeli :(

: Powszechny balagan i latanina, wynikajace z nakladania sie kolejnych
: epok technicznych i powszechnie wystepujacego braku koordynacji miedzy
: dzialaniami administracji, badaczy i specjalistow od edukacji.

tez mialam wrazenie, ze nikt kompletnie nad tym nie panuje.. albo tez:
kazdy sobie rzepke skrobie"

: Aha, jak to chyba jest na calym swiecie, uczelnie administratorom placa
: slabo, a wymagaja od nich, aby sie znali na makach, pecetach,
: l/yndol/s3,1, 95 i NT, pieciu unixach: Linuxie, Irixie, OSF, SunOS i ich
: kuzynie VMS, a w dodatku na oprogramowaniu naukowym. W rezultacie

Heh... jak tam bylam, to administratorzy (trzech na jeden lab) wolali
"specjaliste" zeby zalozyc komus konto...

Bardzo trafna obserwacja calkowicie pokrywajaca sie z moimi odczuciami..
Boli tylko Winbloze tak strasznie sie wszedzie panoszace... :(

Pozdrawiam
Marzena Mazur

ps. przepraszam za poprzedni list.. chyba rtin staje mi deba ;-)

<A HREF="http://freud.psych.uw.edu.pl/~marzena/">Marzena Mazur IRC:The_</A>