Re: Netscape 3.0b5 - co nowego

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 20:44:32 MET DST

Drewniak M. wrote:

> I do bogactwa Netscape, dobrego kandydata na monopoliste :-(

Oj, nie wiem czy i w tym polu Bill nie zmiecie wszystkich. M$ xplorer ma juz
Jave (czyli technicznie dogonila Mozille). Bill rozdaje ja za darmo, chce
wlaczyc do przyszlych Win 9*, juz udzial w rynku M$ wzrosl z niczego do 7%
(wg. Dataquest).

Czyli popierajmy Mozille. <blink> Niech zyja netskapizmy! </blink>

Albo bedziemy musieli wysylac e-maile spod Microsoft Exchange for MS-Unix
:-(((((

PS. Bronie Netscape, chociaz jak widac uzywam Win95. Sam sie dziwie ;-)

JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland