Re: Lista Aktualnych Problemow (w poltora roku po powstaniu)

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 17:42:15 MET DST

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Ziemek Borowski (ziembor_at_plearn.edu.pl) wrote:
: : Przegladalem dzisiaj LAP (Lista Aktualnych Problemow Polskiego Internetu -
: : dostepny http://www.psi.org.pl:80/Dokumenty/lap.htm .
: : Wyglada na to, ze wiekszosc problemow w nim poruszonych zostala chyba w jakis
: : sposob rozwiazana. (??? - znaczy ze nie wiem - nie jestem
: : administratorem (technikem -informatykiem itd).
: No coz... milo to slyszec, bo zarzad PSI wlasnie dowiedzial sie od
: jednego z czlonkow, ze ZADEN z tych problemow na razie nie zostal
: rozwiazany...

Ja bym to powiedzial inaczej - ZADEN z problemow z LAP nie zostal
rozwiazany przez PSI, tylko problemy te rozwiazaly sie same z siebie
lub przez ludzi ktorzy pewnie zrobiliby to samo bez PSI,
a powstanie PSI niczego nowego tutaj nie wnioslo. IMHO[1] oczywiscie :-)

Jedyna rzecza ktora PSI zrobilo to byl protest przeciwko cennikowi
NASK, ale trudno powiedziec czy faktycznie gdyby nie bylo PSI to
wygladaloby to inaczej - na pewno jakis protest by byl, nie sadze
zeby mniejszy.

-------
[1] I nie tylko mojej, ale nie bede za innych sie wypowiadac.

--
Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND