Re: W ogole o koszmarnych polskich literach - prawie manifest

Autor: Tomasz Kloczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 12:23:08 MET DST

Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
: Slawomir Sidor wrote:
: > A ja mam propozycje dla pana Karockiego.
: > Skoro jest taki oblatany w produktach MS wie co i jak zrobic, jak
: > powinno byc zrobione itp., to moze zmieni prace (tu go do Unixa
: > zmuszaja).
: > Proponuje mu zeby sie zglosil do pracy do MS.
: > Gwarantuje ze 99% polipowcow podpisze poparcie dla takiej kandydatury.
: > Jak dobrze podpiszemy to moze nawet od razu zostanie Gatesem na rynku
: > polskim ??? :)
: >
: > Jak ktos jest przeciwny to prosze o list.
: ja jestem przeciwny!
: za duzo problemow narobilem MsPl, zbyt trudne pytania zadawalem na zbyt
: waznych spotkaniach...
: jakis czas temu dostalem od nich list, ze tak nie wolno, ze jak mam
: problemy, to do nich, a nie do Ms ogolnego, bo im potem ziazi robia...

To po kiego groma trzymasz sie jak rzep psiego ogona M$. Skoro:
 - chlopcy z M$ olewaja Cie sikiem prostym i jeszcze maja do Ciebie
   pretensje,
 - win PL nie chodzi Ci jak trzeba,
 - z sytemami != win* nie ma takich problemow jw.
Chyba ze, .... (patrz zdanie ponizej) ????? :)))

kloczek

"Ludzie nie maja problemow, tylko sobie sami je stwarzaja"
Tomasz K/loczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl