Re: W ogole o koszmarnych polskich literach - prawie manifest

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 28 Jun 1996 - 09:15:50 MET DST

Artur Czechowski wrote:
> Czy moglbym prosic Cie o podanie mi kto, personalnie, jest odpowiedzialny
> za te decyzje ?
nie moglbym

> Moim zdaniem sytuacja, w ktorej administracja panstwowa nie przestrzega norm
> ustalonych przez - jakby na to nie patrzec - sama siebie budzi moje pewne
> obawy...
rownie dobrze moznaby miec pretensje, ze przy zakupie PC kupuja normalna
klawiature, i nie wymagaja klawiatury z rozkladem klawiszy jak stanowi polska
norma (czyli klawiatury maszynistki).
byla taka norma, ale sie nie sprawdzila. uzywa sie czego innego.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,