Re: W ogole o koszmarnych polskich literach - prawie manife

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 24 Jun 1996 - 21:54:05 MET DST

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:

>Obslugi skomplikowanej tokarki czy frezarki albo maszyny budowlanej typu
>spychacz, dzwig tez sie nie nauczysz w jeden dzien.

Owszem, ale to zly przyklad - nikt nie dopusci do pracy na dzwigu albo

tokarce pracownika bez odpowiedniego 'papierka'.

>A obslugi komputera w miesiac nie mozna sie nauczyc? Raczysz zartowac.
>Ja mam na *porzadne* nauczenie tego moich studentow (wlacznie z takimi np.
>rzeczami, jaka jest roznica miedzy ">" a "|") 30 godzin.

Ty masz studentow, a ja np. mam 'panie z ksiegowosci' (to pojecie
umowne, bo akurat ksiegowosc w moim oddziale firmy jest dosyc
pojetna - gorsze matolki sa w innych dzialach). I NAPRAWDE
nie moge im postawic oceny 'ndst', jezeli nie chca sie uczyc.
Ukrylem im pod menu nawet komendy 'login' i 'logout' w Novellu,
bo to bylo za trudne i potrafili wylaczyc sprzet zalogowany do sieci
z otwartymi plikami i pojsc do domu...

Pozdrowienia

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl