Re: W ogole o koszmarnych polskich literach - prawie manife

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 19 Jun 1996 - 19:47:46 MET DST

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: Dnia 19 Jun 96 o godz. 12:47, Piotr Karocki napisal(a):

: > nic by mi nie przeszkadzalo, zeby Unix tez byl jeden.

Idzmy dalej: ja to bym chcial, zeby w ogole byl tylko jeden SYSTEM
OPERACYJNY... na tylko jeden typ komputera oczywiscie... a do kazdej
klasy zastosowan tylko jedna aplikacja (bo po co wiecej... tylko
balagan sie robi)... tfu! co jest, w Gatesa sie zamieniam?! :->

: na PC, Sparca, HP, Convexa i jakis jednoukladowy kontrolerek czasu
: rzeczywistego?
: Mnie by nic nie przeszkadzalo, zeby samochod byl jeden. Po co te rozne BMW,
: mercedesy, fiaty, skody, renaulty, hyundaie i cala masa innych marek... Tylko
: zamieszanie sie robi.

Ano. A po co te rozne wiertarki, kombinerki, mikrotomy, lutownice,
frezy i klucze nasadowe? Bylo kiedys takie uniwersalne narzedzie...
piesciak sie nazywalo... i nikt nie mial wiekszych problemow z
opanowaniem jego obslugi! Ot, user-friendliness!!! :-)))

--
                     Szymon Sokol -- Network Manager
 U   U M   M M   M   University of Mining and Metallurgy, Computer Center