Re: modemy i kontakty z TPSA

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 04 Jun 1996 - 14:19:42 MET DST


Tomasz Kosinski <tomkos_at_infoservice.com.pl> wrote:

>Nie zwalalbym wszystkiego na Bogu ducha winne panienki. To naprawde
>nie jest ich wina, ze TPSA nie dopracowalo sie PROCEDURY. Panienki
>bowiem powinny dysponowac precyzyjnym algorytmem dzialania. Jezeli
>dyrekcja wprowadza nowa usluge to powinna rozeslac dodatek do takiej
>procedury. Sam bylem swiadkiem, jak tak procedura dziala w jednym z
>bankow (zachodnich). Pan kasjer siegnal do duzej ksiegi, gdzie krok po
>kroku bylo omowiene jak postepowac z nieznana mu blizej karta
>kredytowa z polskiego Banku. Tak wiec wprowadzajca usluge TPNET kazda
>osoba powinna miec informacje w ksiedze pod halsemL 0,202122,
>Internet, TPNET itd.

Masz oczywiscie racje, co nie zmienia faktu, ze to psuje OGOLNY
wizerunek TPSA w oczach klienta - w koncu wlasnie z tymi panienkami
czlowiek ma najpierw do czynienia. Musze dodac, ze w obu opisywanych
wypadkach 'przebilem' sie przez dzial obslugi klienta i trafilem do
wlasciwego dzialu zajmujacego sie modemami i faksami, gdzie zostalem
obsluzony szybko i kompetentnie. Pierwsze wrazenie jednak zostalo.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:57:05 MET DST