Re: modemy i kontakty z TPSA

Autor: Tomasz Kosinski (tomkos_at_infoservice.com.pl)
Data: Tue 04 Jun 1996 - 12:15:31 MET DST


Grzegorz Bodaszewski wrote:
>
> szpak_at_silesia.ternet.pl (Tomasz Szpak) wrote:
>
> >Po niezbyt dlugim
> >namysle doszedlem do wniosku, ze najprostszym sposobem sprawdzenia
> >tego jest wykonanie telefonu do biura obslugi klienta TPSA w moim
> >rodzimym miescie.
> >[...]
> >Nie bede tutaj wchodzil w szczegoly rozmow, ktore odbylem, aby sie
> >tego dowiedziec, ale bylem juz u kresu wytrzymalosci. Obdzwonilem
> >mase roznego rodzaju komorek TP S.A. w roznych miastach. Bylem
> >odsylany od Annasza do Kajfasza. Dwa dni spedzilem wiszac na na
> >telefonie. Wiedzac, ze mamy w moim miescie
> >zainstalowana nowoczesna centrale firmy na "S"
> >(kryptoreklama!), w najsmielszych snach nie przypuszczalem, ze moze z
> >tym byc taki problem. Caly czas spotykalem sie z informacja, ze
> >takiego numeru po prostu NIE MA (!!!).
>
> A czy wiedzieli, co to takiego 1) Internet 2) Modem ???
> :-)
> Cztery lata temu usilowalem zarejestrowac modem (byl taki wesoly
> przepis - nawet nie wiem, czy jeszcze obowiazuje) i panienki w dziale
> obslugi klienta w ogole nie wiedzialy, co to takiego. Podobna
> historia powtorzyla sie pod koniec ubieglego roku - tym razem
> chcialem wyrzucic moj numer 'modemowy' w firmie z ogolnego
> spisu telefonow. Dodam, ze dzialo sie to w 'nie bardzo podlym'
> miescie Olsztynie - siedzibie okregu TPSA.
> Niestety, tak to w tej firmie wyglada i poki co wysilki Konrada
> i jemu podobnych rozumnych ludzi w TPSA nie sa w stanie
> zmienic tragicznego w sumie ogolnego wizerunku firmy -
> wszystko jest niweczone przez glupawe 'panienki z okienka'.
>
> pozdrowienia
>
> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_telbank.pl

Nie zwalalbym wszystkiego na Bogu ducha winne panienki. To naprawde
nie jest ich wina, ze TPSA nie dopracowalo sie PROCEDURY. Panienki
bowiem powinny dysponowac precyzyjnym algorytmem dzialania. Jezeli
dyrekcja wprowadza nowa usluge to powinna rozeslac dodatek do takiej
procedury. Sam bylem swiadkiem, jak tak procedura dziala w jednym z
bankow (zachodnich). Pan kasjer siegnal do duzej ksiegi, gdzie krok po
kroku bylo omowiene jak postepowac z nieznana mu blizej karta
kredytowa z polskiego Banku. Tak wiec wprowadzajca usluge TPNET kazda
osoba powinna miec informacje w ksiedze pod halsemL 0,202122,
Internet, TPNET itd.

Pozdrawiam

-- 
-----------------------------------------------------
Tomasz Kosinski		tomkos_at_infoservice.com.pl
InfoService S.A.	http://www.infoservice.com.pl
80-336 Gdansk		tel. +48(58)523911
Czyzewskiego 38		fax. +48(58)523121
-----------------------------------------------------


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:57:05 MET DST