Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 09 May 1996 - 17:11:39 MET DST

In article <4msh8o$e00_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>,
Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote:
> [...]
>: I wedlug tej teorii ja mam isc do szefa i powiedziec zeby te novellowe
>: koncowki co chodza jeszcze via arcnet wyrzucic i pokupowac pentiumy pod win
>: 95 ? Wolne zarty, jak stwierdzilem ze na serwer linuxowy potrzeba malego
>: pentiuma z duzym dyskiem to sie okazalo ze nie ma forsy.
>
>Koncowki Novelowe po arcnecie? Masz isc do szefa i powiedziec zeby je
>wyrzucic (a przynajmniej tego arcneta). Albo pojsc do szefa szefa i
>powiedziec [z grubej rury] "ten idiota obniza wydajnosc" lub
>[dyplomatycznie] 'a moj szef boi sie taka decyzje podjac sam'.

A co mnie to obchodzi szczerze mowiac.. ja tam jestem od tego zeby z tego
novella byl internet osiagalny. A poza tym jak forsy nie ma to nawet
wyrzucenie szefa nie pomoze.

> [...]
>ze oprogramowanie narzedziowo-systemowe jest pod win, a pod DOS w wersji
>ograniczonej, lub nie ma. Patrz netadmin.
>
>: b) cztery piate oprogramowania uzywanego na novellu to sa rzeczy z clippera
>: pod DOS, Win jest zazwyczaj na dokladke zeby mozna bylo worda uzyc, zrszta
>: nie zawsze konfiguracja koncowki pozwala.
>
>Tak bylo ze wzgledow historycznych i moze w Polsce jeszcze troche bedzie.
>Cliper/Clarion osiagnely szczyt swoich mozliwosci, i beda musialy
>zniknac. A konkurencja (czyli nowoczesniejsze narzedzia) to w zasadzie

No dobra, ale ja mowie o tym co jest a nie o tym co powinno byc. A prawda
jest taka ze teraz wszystkie kadry place itd sa pisale w clipperze. Zreszta
po co do tego uzywac oracla ?

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user
system administrator at eris.phys.uni.torun.pl  | finger fot PGP & Geek Code