Re: A ja o polskich literkach...

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 08 May 1996 - 11:29:42 MET DST

Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl) wrote:
: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
: : a) zakladam, ze wiekszosc uzytkownikow sieci Internet uzywa PC.
: : Zrodlo: log dostepu do Cyfronetowego WWW, dostepny pod
: : http://www.cyf-kr.edu.pl/stats/short.agents.html
: : Wynika z niego, ze 65% to Win, 23% to XWin, 3% to Mac. Brakujace procenty jestem sklonny
: : przypisac Win - browsery XWin porzadniej sie przedstawiaja... Probka istotna statystycznie,
: : bo jest to z 7 milionow 275 tysiecy 136 entries w logu
:
: Z tego ja najwyzej wywnioskowalbym, ze w Cyfronecie jest duzo PCtow
: (ruch lokalny).

Jasne - uwazasz, ze poza Cyfronetem, szczegolnie w Polsce, nie-pecetow i
nie-Windowsow jest duzo wiecej?

: Poza tym bardzo duzo ludzi (naprawde, moze tego nie widac)
: uzywa np. takich wynalazkow jak lynx.

Powinno sie to chyba odnotowac w powyzszych logach? Choc juz ktos zwrocil
uwage na lekkie wypaczanie statystyk. Jescze pytanie - jak wplywa na to
cache'owanie www?

Jarek.